Joo tänää sain kuulla et mun kauan kadoksissa ollut enoni on löytynyt. Mutsi oli törmännyt siihen Kalliossa kun oli vienyt jotain sen kaveria sairaalaan. Ja mun eno halus puhuu puhelimes mun kaa, ei sil mitään järkevää sanottavaa ollut, sellast mitä kaikilt alkoholisteilt tulee, eli paskaa.. Selitti kuinka kauan siit on kun ollaan nähty ja haluu nähä mut joskus, ja pyys lintsille salee oon menos sen kaa mihinkään. Meinasin nolata, tai taisin nolata jo itteni ku menin yhen kaupan ohi ja tietty siel istuu se yks jätkä ja kattoo vähän sillee pitkään, mut ei täs mitään.

Oli tänää eka ripari tapaaminen, oli ihan sairaan kivaa :D. Ei tiedetä ketä meil on isosii, ku sanottiin et niit ei välttämättä ees oo, mut tutustuin siel pariin tyyppin ja juttelin niiden kaa. Sit me vaa laulettii ja leikittii siel ja juteltiin kaikkee :).. Oli kiva päivä, vaik sinne onkin 4km pyöräily matka mut kyl sen polkee ihan tostnoin vaan. Siel Merihiekas on ihan sairaan hieno yks talo johon mä haluisin muuttaa, se on varmaan aika vanha mut silti asumiskelpoinen. Yhtä juttuu en vaa tajuu; miks sielt ikkunast lähtee liukumäki alas? :D..

"Kukaa" ei ikin kirjota tänne ikin mitään, mut tän paikan tietää vast kaks tyyppii mut silti.. Olis kiva lukee muiden juttuja, vaik luen niit ihan tarpeeks toisil sivuil ;)..