En usko et pääsen täl joulutokaril pyrkii mihinkää amiksee ku se laskee taas vaihteeks puolelnumerol tai sit numerol. Parin asian takii tää tsemppaaminenkin ja sit numeroiden korotus on vähä nyt jääny taas, mutku ne asiat pyörii mieles joka vitun ikinen minuutti. Katottii bilsas yht aivo- videoo ja siin lapsille syötettii Omega-3 tablettei et ne keskittyis paremmi kouluun ja muutenki tsemppais, kelasin et munki kandeis varmaa alottaa niiden syöminen et täst tulis jotain oikeesti. Oon iha loppu tähä kaikkee paskaan, tätä ei yksinkertasesti jaksa. Nojoo ei mua pahemmi kiinnosta mihin tää nyt sit täst menee, et koht makaan salee vaa himas tekemättä mitään, enkä pidä kehenkää mitää yhteyttä.

Huolestuttaa yks mun frendi (just se jonka mutsi on vitun paskas kunnos) koska sil on nyt joku hengenvaarallinen niskakipu tai jotain, ja et jos se ei mee parin päivän sisäl lääkärii tost nii se joutuu sairaalaa tiputuksee ja sit on jo liian myöhäst et se vie sit hengen se tauti. Mä koitin sanoo sille et menee nyt sinne lääkärii koska en haluu et sille tapahtuu nyt mitää koska sit vittu voin sanoo et oikeesti mä en käy kouluu mä en yksinkertasesti tee mitään jos sille käy jotain, koska vaikken sillee kauheen hyvin viel tunne sitä mut siis ku kuitenki se on ihan vitun tärkee ja läheinen ku sen kaa voi jutella oikeesti kaikesta, se on varmaa ainoo sillee joka osaa kelaa et milt muistaki tuntuu ettei vaa ajattele itteää koko ajan. Meil oli jo kaikki suunnitelmat et mitä tehää ku se tulee Helsinkiin et näytän sille kaikkii mestoi tääl ja sit meen joskus sinne sen luo ja se saa sit vähä näyttää millast siel on, ja sit et lähetää ens vuon niinku mun tädin kaa Lontoosee et se maksaa molemmat sinne ja tommost ja oltas siel joku viikko, mut en tiiä tuleeks noi koskaa onnistuu. Ainakin se sano tulevansa tänne ja et nähtäs mut on kyse siit et koska sil on aikaa. Mut mua vaa huolestuttaa se koska jos se päättää et se tekee ittellee jotain nii se on just sellanen et se sit kans sanoo mitä on sanonu tekevänsä, yöunetki menny siihen ku kelannu et mis se on nyt ja mitä tekee ja et kuulenko siit viel seuraavana päivänä, tää on pelkkää helvettii suoraks suomeks sanottuna, mut silti jaksan kelaa sitä ja auttaa parhaani mukaan ja olla tukena, olla kaikkee mitä se haluu ja toivoo et se tajuis ottaa avun vastaa ja ymmärtäs et mä välitän siit.