Oli alkuillast ihan kiva pvä olla Haruspuistos mut lähin sit Riikan kaa joskus 8 jlkn sielt. Kysyinpä sit sen broidilt et onko L:lla viel kuvia gallerias, ja se katto mua vähän pitkää ja virnuili siin sillee et joo ei kai. No sit kysyin L:in numeroo ja Riikan broidi kattoo taas sillee oudosti ja virnuilee "Mitäs sä sillä?" Oon et kuhan kysyin et emmä sille mtn tekstaa tai soittele ainakaan viel "No etsä sit sil mtn tee". Olin et no kyllähän, sit riikan broidi oli vaa ihan hiljaa ja sano et no jos L antaa luvan. "Kysy silt sit maanantaina koulus tai muuten,," mä sanoin ja sit lähin siit ja peräst kuuluu et joojoo mä kysyn, lupaan kysyy... :P Oon ihan happyhappy, mut en tajuu miten Riika osaa puhuu mulle sillee et mun on helpompi puhuu sille asioista ja kertoo kaikkee koska se ymmärtää ja osaa auttaa niinku tänkin pojan suhteen. :P.. onneks riika tuntee sen, mut en tod oo riikan kaa vaan sen takii vaan muutenki, mut sen kautta voin tutustuu siihen paremmin. :D. Onnistun kyl aina mokaa kaikki nää jutut et ei siin mitään, mut kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan :D

(Ette sit tiiä ketä meinaan tol kirjaimel L, ku en haluu mainita sitä tääl :D)