Oli kyl aika tylsä koulupäivä kun puolet luokast oli jossain jumalan selän takana.. :D. Päivä oli aika tavallinen mut ei kuitenkaan, kemian sijaisel meni hermot meidän kaa ja sit ei ollu intoo ikin lähtee "ulos" mut lähdinpä kuitenkin kun menin seuraks<----(jo 4 päivää ilman hatsin hatsia:P) sietäisin olla ylpee itestäni mut en osaa, täytyy kokeilla olla ainakin kuukaus ilman.. ONNISTUU.. Mä en taida ikinä saada mun paitaa valmiiks kässäs kun maikoil on aina joku kokous, niinku tänäänki.. Ja tännekkään en saa nyt mitään tehtyy kun oon ihan aivokuollut :(..

Sit tuol ulkonakin, en tajuu miten siel voi olla noin kuuma. No mut osa syy siihen et paahdun on tää mun hitonmoinen vaatekerros. Näin faijaakin kun tulin tossa himaan, eipä sillä ollut muuta asiaa kun valitti taas samoista vanhoista asioista niinkuin aina, että sekin osas pilata mun päivän entisestään.. Se on niin itserakas kusipää et sen maailma ei pyöri kun ittensä ja sen koiransa ympärillä, hyvä jos ees moikkaa mua. No mut se on mulle yks paska, mua ei kiinnosta sen mielipiteet enää pätkääkään. Mitäs ite valitsi ja lähti silloin joskus vuonna nakki, emmä sitä haluiskaan osaks tätä perhettä koska se ei oo ikin himas. En yhtään ihmettele et mutsi ei kestänyt sitä.

Ja ainiin, onhan siit mutsin entisest miesystävästäkin kuulunut taas vaihteeks. Soittelee aina kännissä ja selittää kuinka rakastaa äitiä ja pyytelee kovasti kaikkee anteeks (mist eräs mun hyvist ystävist tietää kaiken<3), mut luuleeko se et me voitais antaa sille ikinä anteeks? No mut mä en täällä rupee selittää kaikkee kun se on pitkä, piiitkä juttu. Se on mulle edelleen velkaa uuden puhelimen, kun meni ja rikko sen edellisen.

No tulipas pitkä juttu, lukee ken jaksaa.. :D