Sovittii eilen tos mutsin kaa et jos en ala nyt käymään koulua kunnolla niin yks vaihtoehto on et muutan faijalle mitä en todellakaan halua tai sit toinen vaihtoehto joka on aika paljon pahempi (sori en jaksa kertoo siit tääl nyt yleisesti). Mutta kai se sit on pakko ottaa se koulunkäynti kunnolla. Olin ite aika ihmeissäni ku tänää keskityin tunnil kerrankin kunnolla, viimeks näin kunnolla olin seiskalla.

Faijankin piti viel puuttuu tähän asiaan, se täst viel puuttukin. Mitä ne asiat sille enää kuuluu, ei oo varmaa koskaan kuulunutkaa koska sitä ei oikeesti enää kiinnosta. Ite lähti ku olin pieni, ja mulle ei oo koskaan kerrottu sitä oikeeta syytä, ainut syy on ollu et "vanhemmilla on erimielisyyksiä". Mut se ei oo se syy, tiiän et sen takana on jotain muuta, toivottavasti saan sen joskus selville, tavalla tai toisella.

Miten ihmiset osaa olla niin kaksnaamasii, esittää frendii mut sit puhuu paskaa. Sain kuulla et mustakin on puhuttu paskaa, ja vaikka kuinka paljon. Mua ei kiinnosta enää mikään, jos en oo tarpeeks hyvä frendi nii en voi sille mitään, en voi muuttuu sellaseks ku kaikki haluis.

P.S näin sen yhen muuten tänää koulus, sitä ei oo näkyny viikkoon, mut tänää sen näin ja ooon happy :p