"ootsä saanu vai mikä sul on ku oot noin ilonen." kiitti mirka :).

eilen vika päivä duunis, huhh mikä helpotus päästä sieltki pois. Olihan siel ihan kivaa mut vitun raskast hommaa vaa, ihme et jaksoin puoltoist kuukautta sitäki. Tajusin kuinka vitusti kaikki on muuttunu ja kuinka monest asiast oon jääny paitsi ku oon ollu siel neljän seinän sisäl sen puoltoistkuukaut, siin ajas kerenny paljoo näkee ees frendei. Mut onneks nyt on sitä aikaa viel nähä frendei ennenku alkaa koulu, ku sit pitää alkaa tsemppaa sielki et läpäsee sen amiksen, ku toi mun ylä aste meininki oli nyt vähä mitä oli.

Tajusin myös et kuinka kova ikävä mul on sitä yhtä, olin onnellinen vaikkei sitä kauaa kestäny mut kuitenki, rakastan sitä vieläki. Menetettyy aikaa ei vaa saa takas, ollaa puhuttu siit sen kaa ja se sano mulle et seki ku oltii viikko eros oli sille ihan liikaa, ymmärrän kyl ku oli se mullekki aika rankkaa.. but life goes on.

Mul ois jokunen toive,
vaan muutama, vaan pari
Anna mulle anteeks mun unelmani
.