Jätkä miten sä ees kehtaat ?

Joo siiis vittu huohomgjalol mikä sua vaivaa ? Etsä tajuu jo et satutit mua tarpeeks sillon aikaa sit ja et täst ei oo paluuta entiseen vaikka kuinka haluisit. Mua ei paljoo enää sun tunteet kiinnosta, sanoit et sul on ollu nyt jonku muijan kaa viikon ajan juttuu ja sit tuut viel itkee mua takas, ei kiinnosta, se on sun häpees se, mitäs menit ja pilasit sen mitä meil silloin joskus oli, toisen muijan takii viel. Turha tulla pyytää enää anteeks. Mä annoin sulle mahiksen mut sä heitit sen menemään, oon siirtyny elämäs eteenpäin ja unohtanu menneet.

Eli siis näin, eksä alko sit taas vinee taas jtn vaihteeks et haluu mut takas ja kelaa vaa koko ajan mua ja sitä yms, mut sanoinpahan sille suoraa et mua ei kiinnosta enää et mul on toinen, kenen kaa oon oikeesti onnellinen ja kenen kaa haluun jakaa kaiken. Okei tää on tälläst ihkuteinipissis-ihkutust, mut noin se vaan menee et nyt mun on oikeesti aika jatkaa elämää eteenpäin ja unohtaa kaikki takana ollut, mut en kummiskaa pysty lopullisesti unohtaa sitä jätkää vaik se kohteliki mua paskasti. Onneks frendit sai mut tajuumaan et se jätkä on pelkkä nolla ja et mä en ansaitse sitä koska se ei osaa kohdella ihmisii niinku niit kuuluu kohdella, ilman mun frendei en ois nyt täs, kiitos kaikille.

Oon mokannu niin monesti mun elämän aikana mut nyt mul on jotain mist pitää kii ja minkä etee tehä kaikkeni, oon silti pahoillani siit jos satutin sua mut se ei ollu tarkotus, rakastin sua ja pysyt aina mun mieles mut täs nyt vaan kävi näin, oisit miettiny silloin ja harkinnu tarkasti sun tekojas ja sanojas.