Taas vaihteeks vituttaa, yksinkertaisesti kaikki. No siis oli ihan kiva hengaa stadis Rikun, Hennin ja Elan kaa, mut sitku tajusin et mul on mutsi. Soittaa mulle ja huutaa, taas siihen puhelimee et nyt vittu himaan ja kaikkee tollasta. No ihan sama, meen sit himaa, ja sit se on tonkinu mun kamoi, VITUN KUSIPÄÄ PASKA!. Se löys sen yhen vihon mis on kaikkii henkilökohtasii asioit, ja rupee niist sit mäkättää. Palo käämit ja olis tehny mieli huutaa sille mut sit se olis taas vetäny mua turpaan. En saa hetkeekää olla erossa siitä kusipäästä. Kaikki muukin meni tänään aika upeesti päin persettä.

Emmä viitti siit kellekkää sanoo, ku sit kaikki ajattelee et kerjään vaa säälii ja sillee, no mut joo. Olis helppoo asuu yksin mut ei kuitenkaa. Ehkä mä oikeesti tuun hulluks (niinku Mirka sano ;) ). Ainakin mul on toistaseks kavereit jotka kuuntelee, tai sit ne kuuntelee mut niit ei kuitenkaa kiinnosta, ihan sama. Mua ihmetyttää et se aina sanoo et hakkaa mut verille, miksei ikin tee sit niin, just tänää sano mut mitään ei tapahu. Sen päivän haluun nähä sen ku se tapahtuu, ni auta armias muija on pulassa. Pääsen pois sen elämästä. Ja faijaakaa ei varmaa kiinnosta, enkä sille ees sanois en oo ees varma et kiinnostaisko sitä. Mul on ongelmallinen mutsi ja väkivaltanen. Silmät valuu minkä kerkee.