Päivä meni ihan tajuttoman nopeesti, en ees tajunnu et kuinka nopeesti se voikaan mennä. No mut siis okei, aamun suunnistus ei oikeen menny sujuvasti, kauhee jalkojen jomotus ja otti keuhkoista, okei no löydettii semmoset seitsemän rastii et aika hyvin verrattuna viime vuoteen; löydettii 2 rastii, ja maikka autto meit siin.

TAAS istuttii äikän tunnil yliaikaa semmoset 3 minuuttii. Max väsäs jtn siel tunnil ja Riku sit huutaa sielt takaa "Max tunge ne kädet nyt vittuus ja oo hiljaa et päästää täält joskus pois". Sil maikal ei oo yhtään huumorintajuu, katto Rikuu aika murhaavasti. Tänää oli kans enkun koe, kerrankin oon aika ylpee itestäni, vastasin kaikkiin kysymyksiin ja mun mielest se meni hyvin, ellen vastannu sit kaikkii väärin.

Tänää oli muutenkin ihan outo päivä, osa oli kauheen angstisii ku taas osa oli semmosii adhd lapsii, mua vaa kyl nauratti koko pvä, ja olin kuviksen tunnil aika luoval pääl. Käytii eka Vuotalon taidenäyttelys jossa Santtu katteli vaa teosten rintoi xD. Sit luokas piti piirtää mielikuva siit näyttelyst tai siis tiivistää se niinku paperille piirroksena. Aika moni piirs kuulemman jotain neliöit, joist yks olin minä ja sit siin oli iso kysymysmerkki keskellä. Et niin luoval pääl olin taas.

Johan tuli taas vaihteeks tekstii, no oli aika paljon asiaa mist piti kirjottaa, enkä osaa tiivistää asioita pariin lauseeseen. :p