Vittu kun vituttaa, koulus kaikki meni päin persettä varsinkin ruotsin koe :(. Ja mun kuvapaita saattaa mennä uusiks jos se maikka on nyt sählännyt sen kaa jotain. Tänään nää tulevat seiskat oli tutustumassa kouluun ja siel oli kaikennäkösii tuttui naamoi et ei siin mitään :D.. Jee sain mutsin suostuteltuu et saan mopokortin, pitäs vaan sit tietää et millon niit kaikkii kokeit tai mitä lie onkaan, ja sit iskälle pitäs viel ilmottaa koska se saa maksaa siit myös :D

I wanna hold yur hand,
Walk along the sad
Laughing in the sun,
Always having fun
Doing all those things

Kaikki oli tänää vähän angstisii mut ei siin mitään, eihän aina voi olla hyvä päivä. Mul on hyvii päivii varmaan kerran kuussa ku kaikki menee päin persettä aina, :(.. Meidän koulus on sellanen nuori "vaksi" niin mua on alkanut ihmetyttää et ihan sama minne meen niin nään sen jossain, ja joskus tuntuu et se seurais mua mut ei ehkä kuitenkaan, lol mitä mäkin kelaan :), oon vainoharhanen aika monesta asiasta, joskus pienempänä luulin et mun oma kuva seuraa mua kun se oli olohuoneen seinällä, vessaankaan en uskaltanut pimeellä mennä :D..