Oli aika henkevä keskustelu eilen Mirkan kaa :). Mut sitä en vaihtais mihinkään. Oon tuntenut sen melkeen 6 vuotta kohta, ja aika ihmeellist et tuntuu et oltas tunnettu iäisyys ja et tuntisin sen ihan läpikotaisin. Ala-asteel oltii parhait frendei mut sit joku muuttu yläasteelle mentäessa, mut silti ollaan pysytty frendeinä vaikka en välttämättä niin parhaina kun ennen. En vaihtais sitä ihmist mihinkää <3.:).... Muistan vielkin sen päivän kun tutustuttii, mut en kerro sitä koska se tappaa mut muuten :)

Eilinen päivä oli muutenkin aika kiva, vaik en tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Jotkut porukat oli juomas ja kyl mullekki olis maistunut, mut ei niiden seuraan ikin ees mahdu :(.. Must alkaa tuntuu et oon samanlainen kun yks mun kaveri (en viitsi sanoo nimee) ku parina vkonloppuna, oho niit taitaa olla kolme, mä oon "sählännyt" jotain, ja sit muistan ne kaikki aina ja se ei oo kivaa, paitsi osa niist on aika kivoi muistoi joo. :). En oo ikin kyl ollu niin sekasin etten muistais mitään, mut pari sellast kohtaa on jotka on vähän pimennossa et niit ei välttämättä muista. Tuli mieleen tää eka ryyppyreissu ku olin ihan sekasin et meinasin sammuu koko ajan, ja sen muistan et katoin jotain Sinkkujen tai joidenkin Päiväkirjaa telkkarist ja litkin koko ajan. Ja sit tää Mirkan kuuluisa shotti, voi ei. Ei siin ollu ku puolet juomaa ja varmaa 5cm blandist ja vedin  sen melkee ykkösel alas, mut sit siit vähä aikaa niin se nous jo päähän. Kiitos Mirka :).